Bij veel publiekelijke schandalen van corporates, maar ook bij onzichtbare hachelijke situaties binnen kleinere organisaties ligt de oorzaak vaak in een ongezonde organisatiecultuur en een gebrek aan merkintegriteit. Het is tijd dat CEO’s en directeuren hiervoor niet hun kop in het zand steken, maar het onder ogen durven komen en waken over hun organisatiecultuur en merk.
Afgelopen vrijdag waren we bij Forward Thinking Leadership! En wat was het gaaf! Niet omdat we twee van de 3.000
Yes! Het is zover…Soulful Rebels is klaar om de markt in te gaan als hét merkintegriteitsbureau van Nederland. Gewaagd? Misschien.
Voor wie Glassdoor niet kent. Op deze van oorsprong Amerikaanse website kun je als medewerker de organisatie waarvoor je werkt
“Ze weten toch wel wat we bedoelen”, dat is vaak een eerste reactie of gedachte die bij oprichters, directeuren en/of
Om een sterk en integer merk te kunnen zijn en blijven is het essentieel dat je medewerkers gedrag vertonen wat
We zien dat veel organisaties nog steeds te veel werven op basis van vaardigheden en kennis waarover sollicitanten moeten beschikken om
Vanuit Soulful Rebels helpen wij verschillende organisaties om te bouwen aan een sterkere organisatiecultuur, medewerkersvertrouwen, klantvertrouwen en merkintegriteit. Hiervoor is het
Quirijn, Marketeer & Project Manager Culture bij Protime kreeg hem op z’n bureau! Een in verf gedoopte kwast van Soulful
Consultancy.nl publicatie 12 mei 2016 Lenneke Persons en Susanne Mensink starten Soulful Rebels Ons land is een nieuw adviesbureau rijker: