Yes! Het is zover…Soulful Rebels is klaar om de markt in te gaan als hét merkintegriteitsbureau van Nederland. Gewaagd? Misschien. Maar wij geloven erin dat we met ons 21 GRAM model, onze interventies en ons enthousiasme een grote bijdrage kunnen leveren aan meer merkintegriteit in het Nederlandse bedrijfsleven! Let’s rebel!
Yes! Het is zover…Soulful Rebels is klaar om de markt in te gaan als hét merkintegriteitsbureau van Nederland. Gewaagd? Misschien. Maar wij geloven erin dat we met ons 21 GRAM model, onze interventies en ons enthousiasme een grote bijdrage kunnen leveren aan meer merkintegriteit in het Nederlandse bedrijfsleven! Let’s rebel!
“Bij de loodgieter thuis lekt de kraan”, hoorden we onszelf een aantal maanden geleden zeggen.
Net als veel van onze klanten zijn ook wij de afgelopen jaren snel gegroeid. En dus was het tijd om de balans op te maken. Wie zijn we nu echt? Waar staat Soulful Rebels voor? Wat zijn onze kernwaarden? En hoe gedragen we ons hierna?
Onze klanten hebben we gevraagd waarom ze zo graag met ons werken, maar ook waar we onszelf nog in kunnen verbeteren. Steevast noemden klanten onze energie, holistische denkwijze, pragmatische aanpak en onze kennis en ervaring op het gebied van branding en organisatiecultuur als positieve punten. Maar het is niet allemaal rozengeur en manenschijn; want er kwam ook naar voren dat we echt iets moesten doen aan onze propositie. Klanten zagen vaak niet het hele plaatje, dachten dat we ook grafische ontwerpers waren en vonden ons aanbod zo breed.
Maar daar hebben we nu korte metten mee gemaakt! En dat is terug te zien op onze nieuwe website. Hier vind je de thema’s waar wij warm van worden en de verschillende interventies die we uitvoeren. Ook kun je hier zien wat we voor welke klanten hebben gedaan op onze portfolio pagina.
Het klopt inderdaad dat we van verschillende markten thuis zijn en op veel vlakken kennis en ervaring kunnen inbrengen. Maar we hebben ook de keuze gemaakt ons alleen nog in te zetten voor vraagstukken omtrent merkintegriteit. Want daar geloven we in en daar maken we impact mee.
Onze definitie van merkintegriteit? De mate waarin een organisatie erin slaagt het merk het merk intern en extern zo te leven dat klanten, medewerkers, partners en de markt het snappen, geloven en er daadwerkelijk op durven vertrouwen dat je bent wie je zegt dat je bent. En je hier ook zo naar gedraagt.
En dus hebben we ook een onderzoek naar merkintegriteit uit laten voeren onder Nederlandse medewerkers in verschillende sectoren en op verschillende posities.
Niet alleen gaan we met een persbericht de media opzoeken. Naar aanleiding van de resultaten hebben we ook een whitepaper geschreven waarin we een aantal specifieke resultaten delen, onze visie geven op elementen van merkintegriteit en concrete tips en handvaten geven voor meer merkintegriteit.
Wie durft er eerlijk naar z’n organisatie te kijken en aan de slag te gaan met merkintegriteit? Wij nodigen je uit om deze uitdaging aan te gaan en helpen je er graag bij.
Bel of mail ons voor een goede kop koffie!