Loading...

Workshop Seek the Soul

Home / Workshop Seek the Soul

Workshop Seek the Soul

De eerste stap in het verbeteren van merkintegriteit is het kennen en snappen van je merkessentie; de unieke identiteit van je organisatie, de ziel van je bedrijf. Die hoeven we niet te verzinnen, want die zit grotendeels al in je organisatie. Soms ligt er al een basis, soms starten we met niets.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! In deze workshopserie gaan we met een groep medewerkers (jong, oud, behorend tot het meubilair of net in dienst) een dwarsdoorsnede maken van je organisatieziel. En dat is vaak nodig. Je bent hard, misschien wel te hard gegroeid, en hebt het idee dat de cultuur van weleer langzaam afbrokkelt. Weet je nog waar je organisatie echt voor staat? Waarin je uniek bent? Wat jullie toekomstdroom is?

In deze interactieve sessies leggen we samen met je rebellengroep de ziel van jouw organisatie bloot om nieuwe energie in de tent te brengen. Ook medewerkers die niet deelnemen vragen we voorafgaand aan de sessie om input; jullie merk is immers van jullie allemaal! En van jullie klanten. Ook daar halen we input op.

We gebruiken technieken van storytelling en positieve psychologie om patronen te ontdekken die iets zeggen over de organisatieziel. We kijken hoe de geschiedenis je heeft gevormd en waar je in de toekomst naar toe wilt. We gaan de antwoorden vinden op de eerste vier ‘drivers’ van het 21 GRAM model. Wij faciliteren het programma, ‘verzinnen’ de werkvormen maar tijdens de sessies zijn jullie ‘de harde werkers’. Na afloop van de sessies werken wij alles op een rebelse manier uit zodat het gedeeld kan worden (Spread the Soul) en jullie letterlijk de deur uit kunnen lopen met je organisatieziel onder de arm.